تجریش پلازا

مجموعه‌ای با موضوعات فرهنگی، علمی، ادبی، سرگرمی

تهران گردی

راهنمای جامع و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران و شمیرانات

ژورنال‌ و دانشنامه

انشنامه‌ها و مجله‌های آنلاین با موضوعات گوناگون

جعبه ابزار آنلاین

مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی آنلاین با موضوعات گوناگون

اصناف و مشاغل

جستجوی مشاغل و کسب‌وکارهای ایران در اصناف گوناگون

تماس با ما

ارتباط با بخش پشتیبانی و ارسال درخواست، پیشنهاد یا انتقاد

منابع

منابع تصاویر و مطالبی که به صورت بازنشر جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی بصورت رایگان قرار داده شده اند

قوانین

مجموعه ضوابط و قوانین استفاده کاربران و مخاطبان محترم

پاساژ اوپال

پاساژ اپال سعادت آباد، یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین مراکز خرید تهران است. هم اکنون همچون جواهری عظیم در بخش غربی شهر تهران می‌درخشد. این مرکز، بزرگ‌ترین پروژه‌ تجاری این منطقه است که به علت نبود رقیب، در آینده به یک قطب تجاری مهم تبدیل خواهد شد.

مرکز تجاری اپال، در زمینی به مساحت 7216 متر ساخته شده‌است. این مجتمع عظیم، با 23 طبقه (9 طبقه زیرزمین و 14 طبقه روساخت)، بیش از 120 هزار مترمربع مساحت دارد. هر طبقه از این ساختمان مربوط به یک صنف خاص است و واحدهای تجاری به صورت جداگانه فعالیت دارند. اپال مال شامل بیش از ۸۵۰ واحد تجاری است و امکاناتی مانند هایپرمارکت 6 هزار مترمربعی، نمایشگاه‌های اتومبیل، دفاتر اداری و سوئیت‌های اقامتی را دارا می‌باشد.

این مجتمع، بیش از 1800 پارکینگ اختصاصی دارد که با چندین کافی‌شاپ، فودکورت، رستوران و باغ سبز رویائی، پر رونق‌ترین مرکز خرید غرب تهران می‌باشد. کارواش، اتاق والدین و کودک، همچنین همراه خرید (نگه‌داری و محافظت از خریدها تا زمان خروج از مجتمع) از دیگر امکانات موجود در اوپال مال است. البته مالک مرکز تجاری اپال، آقای امانی می‌باشد.

اگر مایل هستید از این مرکز لوکس خرید کنید، باید یادآور شویم که باید در کارت اعتباری خود، میزان قابل توجهی پول داشته‌باشید. واضح است که با وجود برندهای مطرحی که در مجتمع اوپال وجود دارد، قیمت‌ها نیز بسیار بالا هستند و نباید از دیدن اتیکت موجود روی اجناس تعجب کنید.

مجتمع تجاری اپال استان تهران شامل مراکز متعدد فروش برای انواع اصناف می‌باشد. به طور مثال طبقه دوم، مخصوص مغازه‌های طلا و جواهر است که می‌توانید جواهرات زیبا با بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در این قسمت ببینید. در طبقات 4، 5 و 6 این مجتمع می‌توانید انواع پوشاک با بهترین برندهای روز را ببینید. در این قسمت، 2 سالن نمایش مد نیز وجود دارد که می‌توانید از زیباترین و بهترین محصولات برندهای معروف دیدن کنید، لذت ببرید و خرید کنید. طبقه هفتم این برج، مختص محصولات الکترونیکی است که در این بخش انواع لوازم خانگی، لپ‌تاپ، رایانه و تلفن همراه به فروش می‌رسد.

راه‌های دسترسی به پاساژ اپال

برای رفتن به اوپال میدان کتاب، می‌توان از طریق اتوبان یادگار امام در شمال و غرب تهران، بزرگـراه نیایش در جنوب و‏ بلوار شهیـد فرحزادی در شرق اقدام کرد. قابل پیش‌بینی است که با افتتاح این مجتمع، ترافیک سنگینی در این بخش از سعادت آباد دیده‌شود. برای رفتن به مجتمع اوپال از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس نیز می‌توان استفاده کرد. اتوبوس‌هایی که به میدان صنعت می‌روند، می‌توانند شما را به مجتمع اوپال برسانند.

◉ آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، نرسیده به بزرگراه یادگار امام.

.
منابع:
گوگل مپ | https://www.google.com/maps
ویکی پدیا فارسی | https://fa.wikipedia.org
توریستگاه | https://www.touristgah.com
سیری در ایران | https://seeiran.ir

error: Alert: Content selection is disabled!!