ترانه زیبا در مورد «نقاشى و مدادهاى رنگى» برای بچه هایى که عاشق رنگ آمیزى هستند «سلام مداد زردم / بازم نقاشى کردم / آهاى مداد آبى / بیدارى یا که خوابى؟ / آسمونو آبى کن / روزش را آفتابى کن / مى خوام چمن بکارم / مدادش را ندارم» (1:52)
.
منبع: تبیان | https://www.tebyan.net
قـبـلـی


