- احتمالا دوست یا دوستانی دارید که از نظر شما تمام دنیا را گشته اند.
- این افراد پر سفر کسانی هستند که از دوستی با آنها خیلی خوشحالید و از بودن کنارشان لذت می برید. می خواهیم ببینیم چرا افرادی که سفر می کنند برای ما جذاب تر و دوست داشتنی ترند.
- آنها از چیزی نمی ترسند
- خارج شدن از دایره راحتی و قدم گذاشتن به دنیای بیرون شجاعت می خواهد.
- این افراد از امتحان کردن چیزهای جدید نمی ترسند.
- از تجربه کردن و هر روز چیز تازه ای را انتخاب کردن هراسی ندارند.
- ذهن بازی دارند
- آنها می توانند برای فهمیدن دیگران ذهن شان را باز بگذارند.
- چون به جاهای مختلف سفر کرده اند و رسوم و فرهنگ های مختلف را دیده اند تفاوت ها را راحت تر می پذیرند.
- در لحظه زندگی می کنند
- آنها دوستانی هستند که کنارشان لحظات خوبی دارید.
- شاد و در لحظه زندگی می کنند و خسته کننده نیستند.
- پیشنهادهای غذایی خوبی می دهند
- آنها غذاهای مختلفی را امتحان کرده اند و چون شما را می شناسند پیشنهادهای خوبی می دهند.
- احتمالا از خوردن غذاهایی که این دوستان تان پیشنهاد می کنند پشیمان نمی شوید.
- داستان های جالبی برای تعریف کردن دارند
- افرادی که زیاد سفر می کنند از مکان ها و افراد مختلف خاطره های جالبی دارند.
- چیزهایی دیده اند که شما از گوش کردن به آنها خسته نمی شوید.
- شنونده های خوبی هستند
- چون به کشورها و شهرهای مختلفی رفته اند، یاد گرفته اند خوب گوش دهند.
- آنها در مواجهه با افراد محلی و هنگام درخواست کمک باید شنونده های خوبی باشند و این ویژگی خیلی خوبی برای یک دوستی است.
- خودشان را باور دارند
- آنها در طول سفرهایشان فهمیده اند تنها باید خودشان را باور کنند. با هر سفر این اطمینان آنها بیشتر می شود.
- آنها سوغاتی ها و کارت پستال های خوبی برایتان می آورند
- دوستانی که در سفرند همیشه چیزهای خوبی پیدا می کنند که برایتان بفرستند یا همراه بیاورند.
- از چیزهای کوچک خوشحال می شوند
- افرادی که سفر می کنند زیبایی و قدرشناسی را در چیزهای کوچک می بینند.
- آنها از دیدن غروب خورشید هم ذوق می کنند. آنها می توانند در هر شرایطی از اتفاقات بی اهمیت اطراف شان لذت ببرند.
- با بی برنامگی کنار می آیند
- در سفر اتفاقات پیش بینی نشده ای می افتد که باعث می شود افراد بتوانند در هر شرایطی راه حل پیدا کنند.
- به این افراد لازم نیست برنامه دقیقی بدهید، آنها در هر شرایطی یک ماجرای خوب پیش می آورند.
- نگرش خوبی دارند
- افرادی که زیاد سفر می کنند یاد گرفته اند به مشکلات شان اجازه ندهند زندگی شان را ببلعند.
- آنها می دانند تا زنده هستند بهتر است سعی کنند از زندگی لذت ببرند.
- آنها الهام بخش شما هستند
- اگر دوستی دارید که همیشه در سفر است، باعث می شود دیدتان به زندگی مثبت تر و امیدوارانه تر شود.
- هرچه بیشتر با او وقت بگذرانید تاثیر بهتری خواهید دید.
- حتی ممکن است روی شما آنقدر تاثیر بگذارد که از دایره ی راحتی بیرون بیایید و پا به دنیای سفر بگذارید.
.
منابع:
.https://www.bartarinha.ir












