تجریش پلازا

مجموعه‌ای با موضوعات فرهنگی، علمی، ادبی، سرگرمی

تهران گردی

راهنمای جامع و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران و شمیرانات

ژورنال‌ و دانشنامه

انشنامه‌ها و مجله‌های آنلاین با موضوعات گوناگون

جعبه ابزار آنلاین

مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی آنلاین با موضوعات گوناگون

اصناف و مشاغل

جستجوی مشاغل و کسب‌وکارهای ایران در اصناف گوناگون

تماس با ما

ارتباط با بخش پشتیبانی و ارسال درخواست، پیشنهاد یا انتقاد

منابع

منابع تصاویر و مطالبی که به صورت بازنشر جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی بصورت رایگان قرار داده شده اند

قوانین

مجموعه ضوابط و قوانین استفاده کاربران و مخاطبان محترم

هتل اسپیناس پالاس

درباره: معنای واقعی مجلل و لوکس بودن اقامت را در هتل اسپیناس پالاس تهران درک کنید. هتلی 5 ستاره با پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات اقامتی و پذیرایی که ماندگارترین اقامت ها را در تهران برایتان رقم می زند.

از هتل اسپیناس پالاس می توان به عنوان نوسازترین و لوکس ترین هتل 5 ستاره تهران یاد کرد . اقامتگاهی زیبا که تنها چند ماه از افتتاحش می گذرد و با فضاهای بسیار مجللش اقامتی شاه گونه را برای میهمانانش فراهم کرده است. کافیست یکبار در این هتل اقامت کنید و بارها و بارها نامش را در اول لیست انتخاب های خودتان ببینید. وسوسه اقامت در این هتل در سفرهای بعدی نیز شما را رها نمی کند.

اگر اقامتی مجلل دور از ازدحام و با دسترسی آسان به همه نقاط شهر را جستجو می کنید هتل اسپیناس پالاس گزینه خوبی است. امکانات این هتل به قدری راحتی و آسایش شما را تامین می کند که کمتر رغبت می کنید از هتل دل بکنید و به مرکز شهر بروید. در این هتل در اتاق ها و سوئیت هایی شیک با چیدمانی زیبا ولوکس مجهز به کلیه امکانات رفاهی اقامت می کنید که لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل اسپیناس پالاس هتلی بزرگ در 24 طبقه است که با قرار گیری در شمال غرب پایتخت موقعیت خوبی دارد. در این هتل در نزدیکی فضاهای سبزی مثل بوستان پرواز، کیهان و پارک ژوراستیک قرار گرفته اید و تا نمایشگاه بین المللی تهران و برج میلاد حدود 20 دقیقه با ماشین فاصله دارید. از هتل اسپیناس پالاس هم چنین با نزدیکی به بزرگراه های اصلی شهر دسترسی خوبی به دربند، مجموعه ورزشی اریکه و دیگر نقاط گردشگری پایتخت خواهید داشت.

هتل اسپیناس پالاس تهران با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان یکی از هتل های گروه اسپیناس ساخته شد. این هتل با زیر بنایی حدود 70 هزار متر مربع بیش از 500 اتاق و سوئیت دارد. 12 سالن همایش و آمفی تئاتر از دیگر فضاهای قابل توجه هتل است که دارای ظرفیت های مختلفی حدود 50 نفر تا بیش از 1000 نفر است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ی 33

.
منبع: گروه هتل های تهران | https://www.tehranhotels.org

error: Alert: Content selection is disabled!!