تجریش پلازا

مجموعه‌ای با موضوعات فرهنگی، علمی، ادبی، سرگرمی

تهران گردی

راهنمای جامع و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران و شمیرانات

ژورنال‌ و دانشنامه

انشنامه‌ها و مجله‌های آنلاین با موضوعات گوناگون

جعبه ابزار آنلاین

مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی آنلاین با موضوعات گوناگون

اصناف و مشاغل

جستجوی مشاغل و کسب‌وکارهای ایران در اصناف گوناگون

تماس با ما

ارتباط با بخش پشتیبانی و ارسال درخواست، پیشنهاد یا انتقاد

منابع

منابع تصاویر و مطالبی که به صورت بازنشر جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی بصورت رایگان قرار داده شده اند

قوانین

مجموعه ضوابط و قوانین استفاده کاربران و مخاطبان محترم

پاساژ مهدی

پاساژ مهدی ری، جایی که خیلی از جوون‌های جنوب تهران، اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند. اما مگر این پاساژ چه ویژگی‌ها و امتیازاتی برای آن‌ها دارد؟ در واقع مرکز خرید مهدی، بزرگترین پاساژ در شهر ری به حساب می‌آید.

این مرکز خرید، 300 واحد تجاری دارد و هر طبقه آن به یک صنف اختصاص یافته ‌است. مثلا طلافروش‌ها در طبقه طلافروشی پاساژ مهدی شهرری واقع شده‌اند. پوشاک کودک، پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، جواهرات و بورس سکه و مواردی از این دست، مغازه‌هایی هستند که در این پاساژ به چشم می‌خورند. مانتو پاساژ مهدی شهرری نیز به یک بورس و مرکز معتبر برای بانوانی که قصد تهیه مانتو و بارانی دارند، تبدیل شده‌ است.

از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به وجود کافی نت در آن اشاره کرد. همچنین آسانسورهایی با مساحت قابل توجه نیز در آن وجود دارد که مراجعه کنندگان می‌توانند به همراه خریدهایشان در آن جای گیرند. سرویس بهداشتی و وجود تاکسی‌های همیشه آماده جلوی درب این مرکز خرید، از دیگر امکانات آن محسوب می‌شود. مجتمع تجاری مهدی دارای 7 ورودی مجزا است که میزان تردد و ورود و خروج افراد را راحت‌تر کرده‌است.

کافه پاساژ مهدی شهرری به پاتوقی برای جوانان آن محدوده تبدیل شده‌ است. مثلا کافه ستاره به عنوان یکی از معروف‌ترین کافه‌های آن منطقه به شمار می‌رود که منوی متنوع و قیمتی مناسب دارد. کافی شاپ پاساژ می‌تواند جای مناسبی برای مراجعه‌کنندگان این مرکز خرید جهت استراحت بین خریدشان باشد.

چطور به مجتمع مهدی برویم؟
مترو پاساژ مهدی شهرری در ایستگاه پایانی خط 1 مترو واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید با استفاده از اتوبوس هم می‌توانید از اتوبوس‌های شهر ری واقع در میدان آزادی استفاده نمایید. پس از آنکه به پایانه اتوبوسرانی یا ایستگاه متروی شهر ری رسیدید، از تاکسی‌های پایانه راهنمایی بخواهید. با ماشین شخصی هم می‌توان به این مرکز خرید رفت.

◉ آدرس: تهران، شهرری، میدان شهرری، ابتدای خیابان قم، مجتمع مهدی (عج)

.
منابع:
گوگل مپ | https://www.google.com/maps
ویکی پدیا فارسی | https://fa.wikipedia.org
توریستگاه | https://www.touristgah.com
سیری در ایران | https://seeiran.ir

error: Alert: Content selection is disabled!!